Brand
- 3843 45
Χωνί Quid Rico Πράσινο Πλαστική ύλη 9,4 x 8,3 x 10,5 cm (12 Μονάδες)
Τρυπητή Kουτάλα Quid Rico Γκρι Μέταλλο 14 x 39 cm
Συσκευή πίεσης για χάμπουργκερ Quid Rico 14 cm
Φόρμα Quid Rico Πλαστική ύλη 9 x 2 cm Τηγανιτό Aυγό (24 Μονάδες)
Πολτοποιητης Πατάτας Quid Ozon 12 Μονάδες
Σετ από σίτες Quid Ozon Μέταλλο 16 cm 12 cm 8 cm 3 Μονάδες
Ψαλίδι Κουζίνας Quid Ozon Πράσινο Πλαστική ύλη 20 cm (12 Μονάδες)
Προστατευτικό Quid Rico 29 cm Προστατευτικό
Ψαλίδι Κουζίνας Quid Rico Μαύρο Κόκκινο Μέταλλο 21 cm (12 Μονάδες)
Χτυπητήρι κουζίνας Quid Ozon 30 cm (12 Μονάδες)
Πολτοποιητης Πατάτας Quid Ozon 26 cm 12 Μονάδες
Σπάτουλα Σιδήρου Quid Ozon Πράσινο Πλαστική ύλη 32 cm (12 Μονάδες)
Τρυπητή Kουτάλα Quid Ozon Πράσινο Πλαστική ύλη 32 cm (12 Μονάδες)
Καλάθι για τα Φρούτα Quid Elvia Λευκό Μέταλλο 46,5 x 30,5 x 75 cm
Καλάθι για τα Φρούτα Quid Casio Γκρι Μέταλλο 45 x 30,6 x 77,5 cm
Καλάθι για τα Φρούτα Quid Apolo Μαύρο Μέταλλο 34,5 x 29,5 x 77 cm
Καλάθι για τα Φρούτα Quid Tito Μαύρο Μέταλλο 44 x 26 x 63 cm
Δοχείο για Ζάχαρη Quid Tu Y Yo Κεραμικά Γκρι 10 x 10 x 11 cm
Ρηχό μπολ Quid Vita Azul
Ρηχό μπολ Quid Coral Vita
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.