Brand
- 3953 21
φλόγιστρο ζαχαροπλαστικής Ibili ELEGANCE
φλόγιστρο ζαχαροπλαστικής Ibili 793400 MINI
Ψαλίδι Κουζίνας Ibili 704904C Ανοξείδωτο ατσάλι
Σετ υποκεφαλής Ibili 704400
Λαβές Ibili 627100
Γουδί και γουδοχέρι Ibili Γρανίτης 12 cm
Γουδί και γουδοχέρι Ibili Μάρμαρο 12 cm
Σπάτουλα Ibili Σιλικόνη 30 cm
Τρυπητή Kουτάλα Ibili Νάιλον 31 cm
Κουτάλι για να Σερβίρετε Ζυμαρικά Ibili Νάιλον 29 cm
Σπάτουλα Ibili Νάιλον 31,5 cm
Κουτάλι Ibili Νάιλον 31 cm
Κουτάλι για να Σερβίρετε Ζυμαρικά Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι 28 cm
Σπάτουλα Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι 33 cm
Τρυπητή Kουτάλα Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι 36 cm
Σουρωτήρι Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι Ø 12 cm
Σουρωτήρι Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι Ø 10 cm
Σουρωτήρι Ibili Ανοξείδωτο ατσάλι Ø 8 cm
Λάδι για ψάρι Ibili
Πιάτο για κρέας Ibili
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.