Brand
- 1977 28
Κουτάλα Fagor Melier Σιλικόνη
Βάση κουταλιών Fagor Ανοξείδωτο ατσάλι
Σετ από μαγειρικά Σκεύη Fagor Σιλικόνη
Σετ Σκευών Για την Κουζίνα Fagor Σιλικόνη
Τρυπητή Kουτάλα Fagor Melier Σιλικόνη
Σετ Σκευών Για την Κουζίνα Fagor 81UCFGFUT3P Σιλικόνη
Λαβή Fagor Rapid Xpress Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L (Ανακαινισμenα B)
Φλάντζα για Κατσαρόλα FAGOR Level 4 L / 6 L / 8 L Ανταλλακτικό Σιλικόνη
λαβή FAGOR Level Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L
Λαβή FAGOR Dual Xpress & Level Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L
Bαλβίδα για γλάστρα FAGOR Dual Xpress & Level Ανταλλακτικό
Bαλβίδα για γλάστρα FAGOR Dual Xpress Ανταλλακτικό
λαβή FAGOR Dual Xpress Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L
λαβή FAGOR Rapid Xpress Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L
Φλάντζα για Κατσαρόλα FAGOR Duo Rapid & Duo Express Ανταλλακτικό Σιλικόνη
Chimney for express cooker Fagor Duo & Rapid Express Ανταλλακτικό
Bαλβίδα για γλάστρα FAGOR Duo & Rapid Express Ανταλλακτικό
λαβή FAGOR Duo Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L
Κουμπί Fagor Classic Ανταλλακτικό Ποτ 4 L / 6 L / 8 L / 10 L
Cone and spindle for express cooker Fagor Classic Ανταλλακτικό
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.