Μύλο για Μπαχαρικά Esperanza EKP002 Χάλυβας
Μύλο για Μπαχαρικά Esperanza EKP001W Λευκό
Ράφι Μπαχαρικών Feel Maestro MR-1725 0,1 l
Αλατιέρα με Καπάκι GRASS Πολύχρωμο Πήλινα 500 ml 12 x 8,5 x 15 cm
Αλατιέρα με Καπάκι GREENS Λευκό Πράσινο Πήλινα 500 ml 12 x 8,5 x 15 cm
Σετ Λάδι και Ξύδι GREENS Λευκό Πράσινο Ξύλο Πήλινα 210 ml 21 x 8,5 x 18 cm 4 Τεμάχια
Αλατιέρα με Καπάκι BERRIES Λευκό Κόκκινο Πράσινο Πήλινα 500 ml 12 x 8,5 x 15 cm
Σετ Λάδι και Ξύδι BERRIES Λευκό Κόκκινο Πράσινο Ξύλο Πήλινα 210 ml 21 x 8,5 x 18 cm 4 Τεμάχια
Λαδιέρα Tescoma Vitamino Σιλικόνη Πλαστική ύλη Βοροπυριτικό γυαλί 500 ml Διαφανές
Λαδιέρα Tescoma Vitamino Σιλικόνη Πλαστική ύλη 250 ml Διαφανές
Μύλο για Πιπέρι Tescoma Grandchef Ανοξείδωτο ατσάλι Πλαστική ύλη
Ηλεκτρικό Μύλο EDM 07772 Μαύρο Διαφανές 70 ml Ø 5,5 x 17,6 cm
Ψεκαστήρας Λαδιού ή Ξιδιού Tescoma Grandchef Γυαλί Πλαστική ύλη 250 ml Πράσινο
Αλατιέρα με Καπάκι Kozina Κεραμικά Bamboo Κοτόπουλο 10 x 10 x 8,5 cm
Αλατιέρα με Καπάκι Kozina Λευκό Κεραμικά 10 x 10 x 11,5 cm
Ψεκαστήρας Λαδιού ή Ξιδιού Kozina Μέταλλο Κρυστάλλινο 150 ml Ø 4,5 x 21 cm
Λαδιέρα Wenko Auto-flip 55018100 Διαφανές 450 ml
Λαδιέρα Wenko Boga 55019100 Διαφανές 300 ml
Ψεκαστήρας Λαδιού ή Ξιδιού Wenko Nevo 55085100 100 ml Μαύρο
Λαδιέρα Kozina κατά του σταξίματος 500 ml
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.