Brand
- 19817 12
Αποφλοιωτής Φρούτων και Λαχανικών Tescoma Λευκό Ανοξείδωτο ατσάλι
Τρίφτη Πολλαπλών Χρήσεων Tescoma Handy Πλαστική ύλη
Τρίφτης – Μαντολίνο 3-σε-1 Tescoma Handy
Τρίφτης Tescoma Handy Ανοξείδωτο ατσάλι Πλαστική ύλη Mini
Τρίφτης Tescoma Handy Ανοξείδωτο ατσάλι Χάλυβας
Κόπτης Λαχανικών Tescoma Handy Ανοξείδωτο ατσάλι Λευκό Πατάτες
Τρίφτης Tescoma Vitamino Σκληρό πλαστικό Πολλών χρήσεων
Aποφλοιωτής Tescoma Presto Πορτοκαλί Ανοξείδωτο ατσάλι Κολοκύθα
Κόπτης αυγών Tescoma Presto
Κόφτη πίτσας Tescoma Presto Ανοξείδωτο ατσάλι
Αποφλοιωτής Φρούτων και Λαχανικών Tescoma Presto Ανοξείδωτο ατσάλι Πλαστική ύλη
Αποφλοιωτής Φρούτων και Λαχανικών Tescoma Presto Λευκό Ανοξείδωτο ατσάλι Πλαστική ύλη
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.