Brand
- 2066 14
Συσκευαστές αεροστεγούς φύλαξης LAICA VT3210 Λευκό 90 W
Συσκευαστές αεροστεγούς φύλαξης LAICA VT3225 9 L/min
Συσκευαστές αεροστεγούς φύλαξης LAICA VT3119
Συσκευαστές αεροστεγούς φύλαξης LAICA VT3104 9 L/min 85W
Ρολά για Μηχανή Συσκευασίας LAICA VT3513 20 cm 6 m 4 Μονάδες
Ρολά για Μηχανή Συσκευασίας LAICA VT3509 12 m (2 uds)
Τσάντες Συσκευασίας LAICA VT3512 36 x 28 cm
Τσάντες Συσκευασίας LAICA VT3510 25 x 30 cm
Ρολά για Μηχανή Συσκευασίας LAICA VT35080
Σακούλες Κενού Αέρα LAICA VT35042 20 x 28 cm
Σακούλες Κενού Αέρα LAICA VT3501
Τσάντες Συσκευασίας LAICA VT35002 36 x 28 cm
Ρολά για Μηχανή Συσκευασίας LAICA
Σακούλες Κενού Αέρα LAICA VT3501 100 Τεμάχια 20 x 28 cm
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.