ρυζιέρα Grunkel RC-1L Μαύρο 400 W 1 L
ρυζιέρα Tristar RK-6126 Arrocera Μαύρο/Ασημί Ασημί Ανοξείδωτο ατσάλι 400 W
ρυζιέρα Tristar Arrocera 300 W Ανοξείδωτο ατσάλι Αλουμίνιο Λευκό Μαύρο/Λευκό 600 ml
ρυζιέρα Adler AD 6406 Μαύρο Γκρι 1000 W 1,5 L
ρυζιέρα Adler MS 6411 Μαύρο 1000 W 1,5 L
ρυζιέρα Concept RE4040 Μαύρο Αργυρό 450 W 2 L
ρυζιέρα Concept RE3030 Λευκό Αργυρό 380 W 1,5 L
ρυζιέρα WMF 0415260011 220 W 1 L Ανοξείδωτο ατσάλι
ρυζιέρα Adler AD 6406 Λευκό Μαύρο 1000 W 600 ml
ρυζιέρα EDM 07789 400 W 1 L
ρυζιέρα Haeger RC-18L.001A Γκρι
ρυζιέρα JATA AR393 Γκρι 400 W 1 L
ρυζιέρα Hkoenig Μαύρο 800 ml
ρυζιέρα Béaba Babycook 850 ml Λευκό
Ατμομάγειρας με Κατσαρόλα Baumalu Ø 20 cm Μέταλλο Ανοξείδωτο ατσάλι 5 L
ρυζιέρα Hkoenig ORYZA8 700 W 1,8 L
ρυζιέρα Livoo 111DOC 500 W 500 W 1,5 L
ρυζιέρα Sencor SRM 0670WH Λευκό 350 W 600 ml
ρυζιέρα Sencor SRM 1001BK Μαύρο 400 W 1 L
ρυζιέρα Princess Χάλυβας Ανοξείδωτο ατσάλι 400 W 1 L
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.